čtvrtek 27. června 2019

Věnečkové variace

Na stole už delší dobu čekaly výřezy na zpracování...opět byl námět v hlavě a tak jsem s realizací nepospíchala. Hlavně jsem ho nezapomněla :-))) a tak jsem se pustila do tvoření.
Ve čtvercích 12,5 x 12,5 cm z bílé čtvrtky jsem měla vyseklé kruhové i věnečkové otvory a tím bylo dané pokračování: květinové věnečky na přáníčkách.


Čtvercový základ přání má rozměr 13,5 x 13,5 cm. Záměrem bylo pracovat pouze s bílou barvou, ale to se opět zvrtlo, potřebovala jsem trochu změnu.Takže bílé jen jedno a ještě hned na začátku jsem bezmyšlenkovitě začala lepit 3D oboustrannou pásku, po dokončení kolečka jsem se lekla...nevložila jsem acetátovou fólii na budoucí shaker. Tak tedy bílé bez něj, jen 3D zdobení výseky a na středu zlaté horké embossování.




Další varianta je již s šejkrem, přidala jsem zatónované výřezy a zelenkavé flitry. Všechny drobné výřezy jsem lepila bílým lepidlem za pomoci párátka.




Třetí přání je opět s acetátovou fólií, která je odekorovaná alkoholovými inkousty. I tak se mi toho zdálo málo, přidala jsem na doplnění kamínky.





 Nachystané mám ještě bílé s bílými flitry a také nějaké kraft...ale musím si nechat zase odstup :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat