pondělí 29. dubna 2019

Pánská přání

Vytvořit decentní přáníčko pro pány bývá často oříškem, přece jen většinu nasyslených zásob materiálu využijeme na tvoření pro rodinu, dětičky, dámy, při příležitosti  velikonočních nebo vánočních svátků ...
Já už se často rozmýšlím, zda vyhlédnutý materiál a pomůcky budou mít využití, zda to nebudou jen další kousky do sbírky pro radost. Podobně tomu bylo s chlapáckými razítky od Tima Holtze, která se mi zalíbila na první pohled. Racionální já zvítězilo, řekla jsem si, že je nejspíš neuplatním na žádném projektu. Následovalo krátké odstřižení od jakéhokoli tvoření, ale po čase přišla panika: co když budou vyprodaná, co když bude pracné je ještě někde sehnat...no, aby byla dušička spokojená, brzy se zařadily do boxu s Timovými razítky.


Nechala jsem si chvíli pauzu, v hlavě mně zrála myšlenka na pánská přáníčka. Úplně jednoduchá, jen podklad a razítka.
Na akvarelové čtvrtky jsem si přetiskla technikou monotypu barevné skvrny distress inkousty. Následoval potisk razítky, oříznutí motivu, obšití okrajů a doladění za pomoci výseků.




Závěrečnou tečku představovalo přilepení na přáníčkový základ pomocí oboustranné lepící pásky.



Pokud si připravíte barevné podklady do zásoby v různých variacích, máte kdykoli kam sáhnout. Razítko, nějaký zajímavý detail, nalepit, hotovo. Samozřejmě můžete pro tisk použít vhodný scrapbookový papír, ale trochu vlastoruční tvorby navíc jistě obdarovaný ocení.
Ať se daří...

Žádné komentáře:

Okomentovat