úterý 23. dubna 2019

Junk Journal 3/2019

Třetí výzvou pro projekt Junk Journalu je použití knoflíku. Knoflíčky jsem přišila i v minulém měsíci, takže se mi stránky pěkně propojily. Vyskládané odstřižky papírú, doplňky i fotky jsem měla razdva...ovšem nalepení trvalo, pořád bylo něco přednějšího :-).
Pokud byste se chtěli také zapojit, nakoukněte na blog ArtGrupy ATC, své výtvory můžete vkládat k měsíčním výzvám po celý rok.


Levou stranu tvořil černý rub muchlážového papíru. Musela jsem ho zjemnit, takže je zvětší části zakryt kapsou ze zbylého otisku z Gelli Plate na notový papír. A následují další vrstvy, které tvoří menší schovky a kapsičky. Kousek krajky a nezbytný knoflíček. Protilehlá strana je téměř bez zdobení, nechtěla jsem zakrýt titulku notového sešitu :-).






2 komentáře: