čtvrtek 7. února 2019

Junk Journal 1/2019

Zalíbila se mi výzva na polském blogu Art Grupa ATC, pro letošní rok byla pozměněna kategorie Art Journalu na Junk Journal.
Mám tu nějaké journaly nedokončené a jistě bude trvat docela dlouho, než budou naplněny. Tenhle sešitek s návodem na výrobu od Wu Wu je nevelký rozsahem, protože pro každý měsíc bude dvoulist s vyhlášenými podmínkami. A tak tvoření bude jistě jedna velká radost...a je určitě prima, že vidíme přidané příspěvky všech zúčastněných... Plno inspirace a různých přístupů.
Desky jsem z vnitřní části začistila látkou, kterou jsem odekorovala tiskem z Gelli Plate, stejným způsobem je obarvena i madeira, která tvoří zároveň kapsu. Původně jsem myslela na odstíny jarní zeleně, ale zase se to zvrtlo a vyhrála mentolová barva, která je v akcentech doplněná šedou a jemnou růžovofialovou.







Líbí se mi, když je celek lehce neučesaný, rozverný, ale nějak mi to nejde...zvítězil řád a pravidelnost...uvidíme, kde skončím na konci roku :-)




6 komentářů:

  1. Oli, ty máš nakročeno tedy skvěle!!! tahle dvojstrana je naprosto úžasná.....já jsem taky zvědava, co z toho mýho nakonec vyleze... zjistila jsem, že ten rozverný, neučesaný, halabala styl je na tom to nejtěžší, taky se mi moc líbí :-) ale ten tvůj uhlazený a čistý je taky nádherný, každý má něco do sebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už to vidím teď po půl roce, k rozvernému lehkému stylu se nedopracuji, prostě mi to nejde :-)))

      Vymazat