středa 13. února 2019

ATC...výměna s Aralkou

Motivem kartičky měla být zátka od piva. A abychom neposílaly jen jednu kartičku, druhá měla být na volitelné téma.
Sešlapaných a značně ošuntělých zátek jsem tu měla několik, čekaly na další příležitost. Báječně se hodily k razítkům Lynne Perrella:



I pro volitelné téma jsem měla zásoby v podobě netradičního materiálu, prázdných plat od léků.
Samy si řekly o barvení alkoholovými inkousty Adirondack...téma je hodně osobní a ATC jsem nazvala Nový začátek:



A ještě jeden bonus z lásky:



 

5 komentářů:

  1. Je zajímavé, jak takové maličkosti člověka potěší a naplní štěstím... Oli tvoje kartičky tohle vždy dokážou, mám je moc ráda, jako vždy super práce!! dííííky!

    OdpovědětVymazat
  2. Čistá nádhera a tu si okamžite beriem inšpiraciu.... Lebo o tej sade "Nový začiatok" sa mi už aj sníva!! Skvostné, originálne a úchvatné!! ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Hľadím s otvorenými ústami! Všetky sú top!

    OdpovědětVymazat