pondělí 28. listopadu 2016

Jélené, oči máš zélené...

Jestli má jelen oči zelené, to fakt nevím, ale pořád mi zněla v hlavě krátká melodie. Vyřezávala a vysekávala jsem jeleny s tím, že je použiji na další přáníčka. Prohrábla jsem bedýnku s různými zbylými výseky a komponenty a přišel nápad. Podkladový papír bude opět vytvořený kombinovanými technikami (ale bez vrstev gessa) a pak už jen střídmé vrstvení a dozdobení.



Obecně nemám na přáních ráda vysoké vrstvení, líbí se mi spíš jednodušší řešení, ale vím, že vytvořit čistou, ale účinnou kompozici, je docela fuška. Hlavně musí mít člověk za sebou období hledání a zkoušení. Jenže přesně po tomto okamžiku mne práce přestává bavit.  Mám ráda všechny tvůrce se svým stylem, kteří se soustředí na to, co umí a co je čitelné. Já pořád skáču sem tam, pořád hledám něco jiného a nového. Hlavně žádné opakování. Krátká série a dost.
Začala jsem zatřením distress inkoustů přes šablonu, na jednom podkladu nejprve horké embossování. Dále práškové barvy a voda, kaňky spreji Lindys, razítka . A potom již přišly ke slovu výseky hvězd a jeleních hlav. Penízky, flitry a enamelky(sady jsou k nezaplacení) na doladění.

Hodil se také zbytek starého scrapbookového papíru...
 
Jeden z podkladů se mi líbil až moc, doplnila jsem ho tedy jen hvězdou...


Vyzkoušela jsem také formát na šířku:


Na závěr ještě pár detailů k prozkoumání :-)

Přáníček ještě nemám potřebné množství, ale nechci se stresovat rychle ubíhajícími dny...přeji pohodu, klid a sváteční rozjímání i Vám. Vychutnejte si adventní čas.

1 komentář: