pondělí 14. listopadu 2016

Andělské a jiné variace

Objevil se první sněhový poprašek a mrazivé noci mě přinutily přestěhovat poslední květináče z terasy do verandy. Připomnělo mně to, že bych měla ještě vytvořit další vánoční přání. Ne zdobená, ještě pořád jsem naladěná na akvarelové malování. Pořád ještě nedošlo na všechna razítka, která jsou netknutá od minulých Vánoc. Myslím, že některá budou netknutá nadále :-), vidím, že opět nestihnu všechno, co bych chtěla.



Výška nařezaných barevných podkladových čtvrtek se nijak nezmenšila, jen jsem si vyrobila další hromádku základů přání. V poslední době po volných chvilkách řežu a rýhuji do zásoby .


Činnost je to mechanická a já doufám, že přijde nějaký nápad :-). Ze zoufalství jsem začala tiskat a vyřezávat vločky a hvězdičky, ale malůvky jsem měla stále v hlavě...už jsem se nebránila a pokračovala jsem ve stejném stylu předchozích přání. Vzala jsem akvarelové čtvrtky, akvarelové barvy, distress inkousty a práškové barvy a začala si hrát s podklady. Několik otisků razítky, vybarvování, lepení a vrstvení a lepení...a pár flitrů...a opět mi pár podkladů zbylo, tak budu moci pokračovat...

Pro řadu motivů ráda vytvářím více barevných variací, vlastně tak dlouho, dokud mne baví si hrát s barvami. Nechám se překvapit, co ještě vznikne. A co vy? Už finišujete nebo máte hotovo?

Žádné komentáře:

Okomentovat