sobota 26. září 2015

Štěstí přeje připraveným

Chtěla jsem začít jinak.  Co mne napadlo, bylo: První vlaštovka, ale nebyla bych nijak originální, tento titulek nedávno použila Kamča.
Se štěstím ale díru do světa také neudělám, nicméně plně vystihuje mé nedávné tvoření.



A jsme hned podle prvního náhledu doma: pokud víme, že nás čeká výroba většího počtu vánočních přáníček, je nutné začít včas, abychom nebyli ve stresu a nemuseli později krátit noci. Nevím, proč mne okamžitě při zkoušení barvy měsíce srpna Ground Espresso napadlo, že ji vyzkouším i na pozadí pro sváteční motivy.

Inkoustovým polštářkem jsem natupovala akrylový bloček a přestříkala vodou z minimistru.


Bloček otiskneme na papír, experimentujeme se sejmutím, protože každý tisk je originál, my jen můžeme ovlivnit směr zatečení sytější barvy i texturu otisknutého inkoustu.


Ne všechen inkoust se sejme, přidala jsem tedy další barevný tón.


Po zaschnutí jsem ještě otiskla vhodné razítko.


Na tomto místě jsem chtěla umístit koláže barevných kombinací s tisky, ale program na vytvoření koláží stávkoval a stávkoval, tak se budete muset spokojit s náhledem na detaily jednotlivých přáníček.



Vidíte, že jsem tisky podlepila bílou čtvrtkou, doplnila scrapbookovým vzorovaným papírem a třešnička: zvířátkové samolepky.









Ořezané kousky čtvrtek jsem si nechala na další použití, jen tato hromada pásek z oboustranky šla do koše :-)



Tak pokud se budete inspirovat, ať vám jde práce pěkně od ruky.

1 komentář: