neděle 27. září 2015

CREATIVE KIT, září - 2.část

Další  projekty ze zářijového kitu jste již mohli vidět na blogu Papero amo. 
Vytvořila jsem další stránku do rodinného alba. V oblibě jsme měli a máme  rádi babí léto a horách. Na vrcholcích se už objevil občas sněhový poprašek, ale jinak kombinace vybarvujících se stromů, modré oblohy a hřejivého odpoledního sluníčka byla ideální pro naše toulky. Před jednou takovou jsme zapózovali malému Markovi, kterého jsme vzali do Beskyd.
Pohrála jsem si s papíry, trochu jsem je prostříhala a prokombinovala. Přes šablonu zatřená strukturovací pasta a přidala jsem na rozvolnění akvarelovou malůvku. Čím dál víc se mi líbí podkladové bílé čtvrtky.






1 komentář:

  1. Olgo, proszę podaj mi swój adres. Chcę Ci wysłać MOO. Możesz w komentarzach u mnie, mam moderowane i nie opublikuję go. Pozdrawiam!
    A LO jest cudne! :))

    OdpovědětVymazat