pátek 9. srpna 2013

Křehká krása

Křehká krása je název momentálně probíhající výstavy v jabloneckém Eurocentru. Na čtvrteční zahájení jsem se tam vypravila s kamarádkou...byl to příjemný odpočinkový den, ikdyž vedro bylo opět úmorné. V útrobách centra bylo ale příjemně a v sále, kde se konaly workshopy, bychom klidně mohly zůstat celý den.
Nejvíce nás tam zaujala výroba květin pod taktovkou Moraviafloru a každá jsme se do jedné pustily. Já si vyrobila černou s červenými pírky:


Na prohlížení toho bylo dost, sešlo se kolem čtyřiceti vystavovatelů a u některých stánků jsme nabídce neodolaly. Shodly jsme se na roztomilém ptáčkovi, a ač mám ráda modrou (a že byl také v nabídce), vybrala jsem si tohoto:


Obdivovaly jsme krásnou bižuterii a já si rozšířila sbírku korálků a komponentů. Největší radost jsem měla ze skleněných knoflíků.


Součástí výstavy je i módní přehlídka, některé modely byly nositelné a zajímavé, stejně tak šperky. Fotografů tam bylo plno, můžete se podívat třeba zde.
Obešly jsme i jablonecké korálkové obchody...a že jich je...
A také máme tip na další výlet: zářijové Skleněné městečko v Železném Brodě, a protože se představil v Jablonci i region polské Jelenie Góry, mám plno materiálů k turistickým cílům v  příhraničí.

Výstava se koná až do neděle, nechcete tam také zavítat?

1 komentář: