pátek 15. března 2013

Vzpomínky z dětství

Před nedávnem jsem pro Papero amo přichystala k vyzkoušení techniku froasáže. Je to má oblíbená, vytvořila jsem před lety plno obrázků právě tímto způsobem.


Přišlo mi, že na vytvoření pěkného papíru pro scrapbookové využití, bude froasáž to pravé. A také ano. Pro ukázku jsem použila část obarveného papíru na podklad pod fotografii na stránku, báječně se doplňovala s papírem DIVINE od I lowe SCRAP. Výsledný projekt jsem chvilku tajila, protože jsem vyzvala čtenářky blogu, aby si také techniku vyzkoušely a pokusily se ji uplatnit ve své tvorbě...a odvážlivkyně se našly, můžete se přesvědčit...dopadlo to báječně.
Já jsem si zvolila pro stránku malou černobílou fotku z mého dětství, ráda bych časem vytvořila celé vzpomínkové album, protože všechny ty staré fotografie jsou zatím v krabicích.







Nechcete si také froasáž vyzkoušet? Nic těžkého to není...




3 komentáře:

  1. Oli, moc pěkná stránka (jinou bych u Tebe ani nečekala...) a ten papír je parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka, a i o statní jsou parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná stránka a ta technika froasáž je moc zajímavá. Díky za ukázku :)

    OdpovědětVymazat