pátek 29. března 2013

Máš přání s oktávkou?

Nemám...a oktávku taky ne...Něco ale vytvořím a bude tam starý auťák :-)
Přd pár dny jsem chystala pro Papero amo postup jak na jednu z dalších technik, využitelných ve scrapbookingu. Šlo o využití voskovaného papíru, zmačkáním se naruší celistvá vrstva, pak stačí přenést na papír a zatřít barvu.


Jeden ze vzorků jsem použila na pozadí, doplnila embossovaným papírem z kolekce ColorCore Cardstock: Impressions, auto je od Graphic 45-to jsem podložila tmavě červeným fotokartonem a spojila hřebíčky. Ozubených koleček jsem si vyrobila zásobu, stačilo sáhnout do šuplíčku a doplnit starou hnědou lněnou nití. Pozadí jsem ještě doplnila otisky razítek Okraje kompletu jsem trochu poničila a přilepila na základ z recyklovaného papíru.






Ještě dort a může se jít přát...

3 komentáře:

  1. Cha! Oktávka-neoktávka, tohle je super přání! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Oli, tak to je nádhera. Oktávku taky nemám, zato tahle auta jo. Jenže takhle kouzlit s nimi neumím. Jsi jednička :-) Super.

    OdpovědětVymazat
  3. je super, a jestli okouzlí, se uvidí :-) Oni ti chlapi to vnímají nějak jinak, když jsem holkám vysvětlovala jak na tanci vysvětlit pocity , které nám sídli v hrudníku, tak mi vyšla otázka jak mužský, jestli taky mají feeling v hrudníku a kolegyně tanečnice starší než já mi vysvětlila, že oni to mají od pasu dolů :-) A 13 ! leta nám řekla, no tak to asi radši nebudeme rozebírat :-) ha ha ha

    OdpovědětVymazat