neděle 4. srpna 2019

Pop-Up Mini Album

Čekalo mne tradiční prázdninové tvořivé setkání. A samozřejmě tradice dárečková: pro hostitelku i další kamarádku jsem vyrobila minialba, která budou připomínat minulé krásné chvíle plné tvoření a výletů.


Dodržela jsem stejný typ: Pop Up Twist Mini Album (pod tímto názvem najdete na internetu plno podrobných návodů).Dělala jsem je už mnohokrát, ale stejně se vždy při měření a skládání (a následném slepování) rozčiluji, když zjistím, že mi to úplně nepasuje. Prostě nemám na ty přesné technické záležitosti buňky. Základ celého alba je z černého kartonu, fotografie výborně doplňuje.


Na následujícím fotu je dobře vidět rozkládací mechanismus, při každém rozevřením se vyklopí harmonika, kde jsou umístěny další obrázky. To celé celkem třikrát. Protože je opakování matkou moudrosti, řekla jsem si, že si vyrobím několik dalších základů, abych nemusela příště zase tápat v některých krocích :-))).


V celém albu jsou  fografie ze setkání v létě 2017, loňské jsem musela kvůli zdravotnímu stavu odpískat, o to více se teď těším.
Zdobení je tedy minimální, samolepící výseky, šňůrky, chipboard,...







Užívejte léta a pokud se budete inspirovat, ať se vám dílo daří!

1 komentář:

  1. Je opět luxusní, díky za krásně zpracované vzpomínky! Technická stránka nemá chybu, musím ho taky někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat