čtvrtek 28. března 2019

Traveler's Notebook 3/2019

Třetí výzva je ve znamení přicházejícího jara. Podmínkou je pět důvodů, proč se těším na jaro...důvodů může být více i méně, stejně tak se někdo z nějakého důvodu na jaro vůbec těšit nemusí.
Já mám jaro moc ráda a hned při vyhlášení jsem si říkala: krása, to budu mít razdva...No, skoro na poslední chvíli, nějak bylo málo času...jarní práce na zahradě se hlásily. Sněženky téměř odkvetly, ale narcisy už vykukují svojí žlutí a tulipány už brzo...a pak už to bude jen ohňostroj barev. Nejkrásnější období v zahradě.



Základem dvoustrany byla fotka, pozadí jsem špachtlí natřela gessem, následovaly akvarelové skvrny, tisk (razítko tulipánů od Artemia), přes šablonu zatřená modelovací pasta a na závěr nezbytný text.

1 komentář:

  1. Oli krása!! líbí se mi to zakomponování fotky a krásné pastelové barvičky , super!

    OdpovědětVymazat