pátek 1. března 2019

Průhledný tag

Název dnešního příspěvku zní jako dvojsmysl, ale visačka má opravdu průhledný základ, lehce netradiční, ale o to víc se mi výsledek líbí a určitě ještě vyzkouším jiné varianty.
Na průhledný základ jsem použila acetátovou fólii. Tentokrát ale to je znovu naskladněná tepluvzdorná fólie. Určitě by neměla uniknout vaší pozornosti, protože má opravdu velmi široké uplatnění, je pevná, neohýbá se v okrajích, ale hlavně: můžeme na ni aplikovat horký embossing!




Váhala jsem, kterou stranu použít, z jedné je totiž i papír.  Chtěla jsem se zeptat "šéfky", ale řekla jsem si, že to vyzkouším z obou a uvidím...Takže nejprve ta, co se jevila jako líc.
Otiskla jsem razítko, posypala práškem (hm, první na ráně byl distress old paper) a zapekla...


Nic moc, fólie se malinko ohnula a vizuálně se mi distress prášek nelíbil, takže nikdy více :-) .
Osvědčený detailní pudr od Stampendous! je ta správná volba...a hlavně: otočit fólii, což znamená sloupnout ochranný papír. Tisk, zasypání, zapečení...fólie se ani nehne, nádherně je vidět, jak postupuje přeměna prášku v jednolitou vrstvu, krásně se vykreslují detaily. Příště si znovu vyzkouším obě strany detailním práškem...


Nápad na jemnou, průhlednou visačku z fólie jsem nosila v hlavě delší dobu, takže jsem se pustila do realizace. Embossovaný motiv, minimální zdobení. Použila jsem jen samolepící výseky od KAISERCRAFTu, rostlinné výřezy z BS, látkovou kytičku a enamelky.





Zlatá průchodka a hedvábné stužky podtrhly romantický ráz tagu, určitě nadělá parádu ve svatebním albu.
Druhá visačka má na podkladu barvené hedvábí., dolepila jsem jen papírové motýlky. Průhlednou fólii s embossováným motivem jsem navrstvila, doplnila jsem velkým papírovým květem a dalším motýlkem.





Žádné komentáře:

Okomentovat