pátek 22. března 2019

Hody, hody doprovody

Hody, hody doprovody,,
já jsem malý zajíček,
utíkal jsem podle vody, 
nesl kopu vajíček


Dozrál čas na velikonoční přání...přání v podobě vajíček. Vyřezávací šablona mně už několik let leží netknutá vespod krabice, tak šup šup ji zapojit do tvoření :-)
Nejprve jsem si připravila podkladové papíry. Na akvarelovou čtvrtku jsem nanášela halabala akvarelové i anilínové barvy. Část jsem zapouštěla do vlhkého podkladu, část na suchý podklad a následně skvrny rozmývala. A ještě pár kapiček po zaschnutí...


Klidně můžete zvolit jemný motiv scrapbookového papíru, i já jsem použila v jednom případě čtvrtku dekorovanou mým mramorováním.
Ke vzorovaným vajíčkům jsem vyřízla i větší jednobarevné.
Jeden čas jsem měla zvířátkovou mánii, zajíčky a zaječice jsem si natiskala a vybarvila akvarelovými pastelkami. Teď se vystříhané obrázky hodily na dekorování. A k tomu spousta kytiček. A hlavně: dobré lepidlo. Vyzkoušela jsem si novinku od LITTLE BIRDIE. Primárně je určené na lepení drobných předmětů, ale když už jsem ho měla v ruce, šlo na všechno :-) : papír, textilní stužky, flitry,...



Lepidlo je krásně husté, musí se nanášet štětečkem, zvolila jsem menší plochý štětinový. A na drobnosti špejli. Chvíli se nechá zavadnout (ale nepřeháněla jsem to), je dobré lepit přesně, protože žádné odlípnutí-přilípnutí nefunguje...lepidlo drží! Má takovou gelovitou konzistenci, i po zaschnutí (odložila jsem si párátko i špejli vedle na papír) je lepivé. Přilepené předměty se ani nehnou. Definitivní potvrzení budu moci samozřejmě vynést až po několika měsících, ale zrovna u flitrů vidím, že drží opravdu dobře. Doteď jsem používala Glossy Accents (tam mi vadilo zalepování otvoru a následné propichování špendlíkem) a bílé lepidlo BIC (tam  mi po delší době občas nějaký flitřík odpadl).
Samozřejmě můžete nakouknout do kategorie lepidel a třeba objevíte dalšího favorita na vaše projekty.
Papírové kytičky jsem vybírala barevně ladící, různých velikostí...i ty najdete na stránkách obchodu.






Paradoxně největší problém jsem měla se šitím, nějak jsem vyšla ze cviku, jsem zvyklá šít rychle a to u oválu vůbec nešlo...několik vajíček jsem zkazila, a ani tato nemají šití rovné...budu muset potrénovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat