pondělí 26. září 2016

Flamenkové Mixed Media

Vždycky, když potřebuji udělat dobré fotografie (nebo alespoň technicky průměrné), zákon schválnosti způsobí, že jsou v místě fotografování špatné světelné podmínky a moje fotoaparáty je nezvládnou. Přesto i z těch ne zrovna povedených obrázků jsou mně některé milé a stále se mi líbí. Patří k nim i fotografie dcery z jednoho tanečního vystoupení, kde se ve výrazu objevilo velké uvolnění a úleva po nelehkém rozhodnutí. Tvář mi stále připomíná madonku, chtěla jsem jí dát i náležité rámování a zvítězilo plátno.





Canvas je rozměru 30 x 30 cm, výběr barev byl jasný: červená a černá akrylová barva, malý dotek nažloutlého tónu, metalická Royal Red (Art Alchemy od Primy) a bílá lehká strukturovací pasta.
Barvu jsem nanášela špachtlí, postupně jsem na bílý podklad přidávala větší plochy červené a ještě větší černé. Přes šablonu jsem zatřela bílou pastu, po zaschnutí jen minimální zdobení, téměř neznatelné, razítky. Přišlo mi to zbytečné. Důležitá je fotografie.


MM jako Mixed Media, kombinované techniky. V mém případě malba kombinovaná s nanášením textur a s tiskem.

Mám ráda, když je obraz jakoby nedodělaný, když si mohu říct: ještě bych tam mohla přidat...ale ne, nechám to zatím takhle :-).
A tak jsem ho nechala:


Žádné komentáře:

Okomentovat