pátek 18. března 2016

Jak mi dupou králíci...

Skvěle, pojď si poslechnout...né, pojď se podívat :-)
Písnička mi zní v uších už měsíc, trénink na vystoupení na školním plese...a protože mám nově další sadu Timových bláznivých ptáků, a ta má opět i doplňky, vybrala jsem králičí uši.
Když budou ty Velikonoce, musela jsem vyrobit nějaká přáníčka.



Přáníčka jarní, ptačí, rozverná, v bláznivých barvách a s bláznivým doplňkem.
Vybrala jsem si pěkně kulaťoučkého ptáčka, natiskala černým StazOnem a vybarvila akvarelovými barvami.


Použila jsem obě velikosti pro tisk i výřezy, stejně tak pro králičí (zaječí?) uši.
Vyřezávací šablony pasují úplně přesně, překvapilo mne, že i ty nejmenší detaily z mini sady se skvěle vyseknou. Aby se šablona neposunula, doporučuji přilepit kouskem washi pásky ke čtvrtce.

Některé malůvky jsem ještě sem tam pocákala barvou, některým očím jsem dodala plastičnosti...použila jsem nalepovací 3D očka.



Nějaký čas mi trvalo, než jsem našla ladící papíry na podklad, ale podařilo se...zkompletovat už bylo hračkou.


Přáníčka jsou jen s malými  odlišnostmi, jen hravá variace na dané téma.

A protože v novinkových sadách razítek je také jarní téma, vzniklo i jedno přáníčko serióznější:
 
Ale jinak jsem naladěna vesele...smělý úsměv na líci...tak mi dupou králíci ...
Jaro už je opravdu za dveřmi...a za foto děkuji Lence Hýblové.
 

1 komentář: