pátek 27. listopadu 2015

Creative kit PA-listopad

Kit jistě máte již doma,  je plný zlata a odstínů růžové, vanilkové a modrozelené. Kombinace nejrůznějších vzorů a textur se bude hodit prostě na všechno. 


  • 6 ks oboustranných čtvrtek z kolekce DIY Home od Pebbles
  • 1/4 archu samolepek z kolekce DIY Home od Pebbles
  • arch washi pásek z kolekce DIY Home od Pebbles
  • 1 ks kraftové visačky z kolekce DIY shood American Crafts
  • 1 ks černé visačky z kolekce DIY shood American Crafts
  • 1 ks zlaté washi pásky z kolekce DIY shood American Crafts
  • 15 ks zlatých samolepícíh srdíček z kolekce DIY shood American Crafts
  • 1 ks silikonového razítka "Jsi moje zlato" od Papero amo
pásek originálních kartiček s českými nápisy od Papero amo      
 
 Já jsem sáhla nejprve po kombinaci černé, bílé a tyrkysové, nejprve jsem si na BS vyřezala motivy květů, použila jsem pozitiv i negativ. Potom už jsem jen doladila dalšími papíry a doplňky.



 
 
Na další projekty členek design teamu se můžete podívat na blogu PA.

Žádné komentáře:

Okomentovat