pátek 18. září 2015

Setkání s papírem a korálky

Rok se s rokem sešel a já měla možnost opět zavítat do krásného a přívětivého prostředí prostředního konce světa, do Tvořivé dílny v Prostřední Lipce.


Během léta jsme dohodly  téma a termín tvořivého setkání a já se mohla jen těšit na milou domácí paní (mimochodem velice šikovnou, její dekorace a scrapbookové projekty můžete obdivovat v celém objektu) a její rodinu.
Netrvalo dlouho a prázdné stoly vypadaly jako jeden velký chaos: my jsme ale věděly, kde co důležitého máme :-) .



Počáteční fázi přípravy podkladových papírů jsem ani nestihla fotit, po pravdě jsem na to ani nevzdechla,  ale po obědě už jsem měla fotoaparát na stole a v průběhu odpoledne nějaké snímky pořídila.









Děvčata, která se workshopu zúčastnila, byla se svým tvořením nadšená ...a já taky, byly to učenlivé žačky, všem moc děkuji.
Pokud rádi tvoříte v kolektivu stejně naladěných lidiček, neváhejte mrknout na rozpis dalších kurzů u Kristíny. I v prostředním konci  světa se stále něco děje. A protože nabízejí i ubytování, můžete přijet jen tak...na výlety, na lyže, za poznáním, užít si ticha i krásné přírody...

Žádné komentáře:

Okomentovat