úterý 19. srpna 2014

Tematický víkend - FRIDA

Na začátku bylo slovo...vlastně slova, která jsme prohodily, mezi námi děvčaty, při jarním tvoření:
" Udělejme si víkend s Fridou." Téma lákavé, jen ho zrealizovat tak, aby to nenudilo ani ty, které nejsou zrovna obdivovatelkami mexické malířky Fridy Kahlo. Nechtěly jsme ale malovat v jejím stylu, šlo jen o inspiraci barvami a motivy, jejími portréty, její fantazií a představivostí.
Opět se nás sešlo tak akorát, abychom měly komfort...však to znáte, kolik materiálu a pomůcek se vytahá a co všechno potřebujete kolem sebe :-) .
Úvodní odpoledne patřilo povídání, historkám, grilování, áchání a plenění peněženek v obchůdku...a myslím, že jsme všechny byly plné očekávání, co nám přinesou další dva dny.
Začínaly jsme kombinovanými technikami na canvas, strávily jsme nad obrázkem čas až do pozdního odpoledne...pomalu jsme se prokousávaly jednotlivými částmi, abychom je pak spojily v jeden celek.






 






V podvečer jsme začaly pracovat na náhrdelníku, někdo si vybral opět zobrazení Fridy, někdo zvolil jiný motiv...




Nedělní dopoledne patřilo ještě 3D dekoraci: hodinkám pro Fridu :


A celá kolekce...v tomto případě Miluščina...a ještě další variace - podklad na přáníčko.



Tentokrát jsem moc nestíhala fotit, některé fotky nevyšly tak, jak bych si představovala...a ani nemám dokončené či vyrobené své projekty. Doufám, že ty vaše najdu na vašich stránkách...
Co jsme ale stihly: domluvit si další setkání...a já už vím téma :-) . Nechte se překvapit...
Všem děkuji za příjemně strávené chvíle plné společného tvoření a souznění...moc mne to nabíjí...




















8 komentářů:

  1. Tolik povedených věcí...nevím, která se mi líbí víc. Prostě se budu ještě jednou, dvakrát, několikrát probírat fotkami a prohlížet si detaily, finty a barevné kombinace...rozhodně je vidět, že jste si to užily a to je fajn! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn bylo vše a samotnou mne překvapilo, co osobitých nápadů se vyrojilo

      Vymazat
  2. Tak už i téma by bylo na příště... no to je paráda! Ptát se by asi bylo zbytečné (že?), tak nebudu za zvědavou babu a vydržím. Těším se za rok :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) chvíli s tím utajením vydržím, co kdyby mě napadlo něco lepšího

      Vymazat
  3. Oli krásně jsi to napsala a božsky nafotila...na kursu jsem překvapila sama sebe jelikož si myslela,že budu jen koukat a tvořit až doma :) tak až dotvořím předek plátna určitě se pochlubím.Ještě jednou děkuji za krásně strávený víked a těším se na další Bonďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem ráda za tebe, že tě to oslovilo k okamžitému tvoření

      Vymazat
  4. Také se mi moc líbilo, stejně jako minule... a těším se na příště :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo tu super a těším se na příště :-)

    OdpovědětVymazat