pátek 25. dubna 2014

Když rozkvetou stromy

je všechno hned krásnější. Třešně ve starých sadech, jabloně podél cest, v parcích sakury, nádhera. I u nás na zahradě mají své místo, třešeň i sakura už odkvetly, ale jabloň, střemcha i okrasné slivoně jsou stále v květu...každý den si sednu na lavičku a jen se dívám...
Pro další  projekt z CREATIVE kitu od Papero ama jsem použila na stránku fotografii rozkvetlé mandloně (Prunus triloba). Mám ji moc ráda, jen mě mrzí, když je při rozkvětu velké teplo, protože se mohu z kvetení radovat jen krátce.

Podkladovou čtvrtku jsem natřela gessem, po zaschnutí ještě jednou přes šablonu s motivem květů. Vystříhala jsem květinové prvky z papíru, akvarelovými barvami jsem doplnila podklad. Nezbytný krajkový papír, třepetalky ze šňůrek by měly evokovat poletování okvětních lístků...





Na další projekty členek designového teamu Papero ama se můžete podívat na blogu.
Už máte svůj kit doma? Co jste vytvořili? Pochlubte se v galerii.




6 komentářů:

  1. Líbí se mi detaily, líbí se mi barevné ladění, líbí se mi vtípek se šňůrkami a líbí se mi Tvé písmo! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji...mám nějaké květinové období, které mě moc baví...a mně se líbí, že se ti líbí

      Vymazat
  2. Mě se moc líbí všechno, co popisuje Petra a strašně se mi líbí, jak v prvním odstavci popisuješ kvetoucí stromy. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenko, děkuji...na rozkvetlé stromy mi chybí slova na ódu, prostě jen koukám, koukám, vynadívat se nemohu...lehnu do trávy a kochám se :-)

      Vymazat
  3. Holky to shrnuly skvěle a já nemám skoro co dadat, je to krásné, jemné, vymazlené... moooc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu se vynakoukat :-)

    OdpovědětVymazat