sobota 18. ledna 2014

Dárkovaná

Kdeže loňské sněhy jsou...leden se přehoupl do druhé půlky a venku to vypadá na předjaří, ne-li přímo časné jaro. Zrovna včera hlásili, že někde v Praze rozkvetly plané třešně :-). Přijde mi skoro nepatřičné, zmiňovat ještě Vánoce...jsou již v propadlišti, nicméně se chci zmínit o jedné výměnné akci. Domluvily jsme si s hoplkami od Kukače visačky na téma vánoční, obdarovávací, zimní - bylo na každé, jak pojme zpracování. Času bylo dost, vše jsem stihla rozeslat tak, aby měla každá ze zúčastněných dárek pod stromečkem.
Všem děkuji, že si udělaly na vytvoření visaček čas...myslím, že každá z nich měla radost, všechny jsou povedené.
Tapeva vyrobila malou pozornost pro všechny v podobě stromečku, a protože já jsem pořídila vánoční kolíčky, krásně se oboje doplňovalo:


Jako vždy, první balíček byl od Tapevy a zde jsou  její veselé hravé vločky:


Prosinec se přece jen nějakým sněhovým popraškem prokázal, vločky má na svých visačkách Iriska:


Klárka Makiarka si vyhrála s vybarvováním, chlapíkovi uvěříme, že mu je zima:



Jó, možná by se zahřál, kdyby si postavil tak krásného sněhuláka jako Vonver:


Pampelína mne překvapila výběrem stejné barevnosti i čtvrtky, jakou jsem použila já...a pak, že nelétají myšlenky vzduchem :-)


Tady jsou ty moje:


Nedalo mi to, abych se nezaměřila na pár zajímavých detailů:


Na závěr si nechávám ještě visačku Astaly...nějak se to vše semlelo, že ještě k někomu její visačka poputuje. Ale protože nebyly identické, tak to zase není takové prozrazení :-)


 Při pohledu na moji a Lenčinu visačku mne napadl námět pro příště, doufám, že do toho zase někdo půjde :-) ...a jestlipak vás napadlo to, co mne?









2 komentáře:

  1. Také se stále kochám svou hromádkou :-) a příště se zase určitě přidám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. velice ráda bych se příště taky zúčastnila. je to nádhera

    OdpovědětVymazat