pátek 13. září 2013

Pomalu, ale jistě...

...se blíží okamžik, kdy začne stěhování do nového prostoru. Je vymalováno, pracovní stůl je přes celou šířku místnosti, jsou koupeny dveře, jen čekají na nátěr a na nátěr čekají ještě nějaké kousky úložného nábytku. Dlouho například čekala na své znovuzrození almárka po prababičce a předválečný sekretář...
Musím tedy začít uklízet, aby materiál a pomůcky byly přehledně uspořádány.
Chaos mi narostl v krabicích, kde jsem měla uložené stuhy, prýmky a krajky.


 Poslední čtyři dny jsem tedy řezala, stříhala, lepila a navíjela své poklady...zdaleka nejsem ale u konce :-) 
Ke slovu přišel karton, který jsem z obou stran polepila notovým papírem a oinkoustovala okraje. Ještě si musím udělat jiný rozměr pro široké krajky a štykování a také pro sety úzkých prýmků a náviny střapatých a bambulkových vln.





 Zatím jsou náviny v boxech, ale všechny poputují do vkládacích šuplíků ze starých truhel, potřebuji jen naříznout rozdělovníky a to už bude hračka :-)



9 komentářů:

  1. To je tak hezký, že by to chtělo spíš vystavit, než schovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, to vypadá parádně!!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. byla to už nutnost, já jsem strašný bordelář...je pro mne ale tvůrčí chaos naprosto přirozený a jakmile uklidím, nevím, co kde je...tak doufám, že v novém bude vše na očích a tím, že to bude odstěhované z domu, bude i tam uklizeno :-)

      Vymazat
  4. Paráda. Přehledné a krásně to vypadá.

    OdpovědětVymazat
  5. Oli, inteligent zvládá chaos s přehledem ;) ... ale tohle bude krásný uklizený i rozpracovaný - každej stav má svý kouzlo, vždyť víš! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) inteligent zvládá chaos je mojí mantrou...ale přece jen vše má své meze, takže když si uklízím v těle, musím uklízet i kolem :-)))

      Vymazat