úterý 1. října 2013

Nový art journal

Před lety jsem se neobešla bez sešitu, kam jsem si vypisovala zajímavé myšlenky z knih. Dnes pokračuji na papírky, kreslím, dělám si poznámky o zajímavém materiálu či zboží...zdrojem ale nejsou knihy, je jím internet. V záložkách mám spoustu odkazů, ale konkrétní detail se potom stejně špatně dohledává. Na papírech to ovšem není o moc lepší :-), ikdyž je mám v eurosložkách. Už jsem si řekla, že nic vypisovat nebudu, ale nejde to. A co se nestalo, potkala jsem v papírnictví úžasný blok velikosti A4, papír je čistý, řádkovaný i čtverečkovaný,dají se odebírat i přidávat listy,  má barevné rozdělovníky, průhledný plastový obal, úplně jsem se zamilovala.
Zbývalo jen doplnit si vrchní desky z pevného kartonu, který jsem polepila, potiskala, tupovala přes šablony, ke slovu přišly i washi pásky, kovové ozdoby, květiny, papírové výseky...a má oblíbená barevnost...
A vše bude inspirativně na jednom místě, psaní i kreslení a malování...














A co vy, kam si poznamenáváte nápady, kreslíte náčrty, zkoušíte kompozice i techniky?

4 komentáře:

  1. Máš to dokonalé.......jako vždy.....hrozně ráda se sem chodím dívat

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný a dokonalý a byl mým favoritem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hned se pozná tvůj rukopis. Nádhera jako vždy.
    Na poznámky mám obyčejný školní sešit s trochu ozdobenými deskami. Ale na sketche jsem si udělala blok. Je z obyčejných čtvrtek, tvrdé ozdobené desky. Musela jsem totiž vyzkoušet nový Zutter.

    OdpovědětVymazat
  4. Desky super! A co teprve za poklady bude uvnitř...! ;)

    OdpovědětVymazat