pondělí 13. května 2013

Kreativní výzva

Když jsem v zimě rozesílala hoplkám od Kukače Andělskou letku, přibalila jsem každé jeden z výseků z krabicového kartonu, které mi poslala jako dárek Tapeva. Vyzvala jsem všechny, ať s ním nějak kreativně naloží a pošlou mně fotografii svého snažení. Moc mne zajímal výsledek, protože popravdě první myšlenka byla: tuhle výsekovou šablonu bych si nekoupila. Ale znáte to, když vidíte, co se dá všechno vytvořit z pomůcek, o kterých si myslíte, že je opravdu, ale opravdu nepotřebujete, musíte si je pořídit. Myslela jsem si, že bychom mohly za měsíc mít hotovo...jenže choroby, pracovní vytížení, naše přestavba bytu, u některé pochybnosti, jestli opravdu vymyslí, co s výsekem, zapříčinily, že odtajnění se koná po dlouhé předlouhé době.
První vlaštovka splnila termín, už na konci ledna jsem měla ve schránce dopis od Tapevy a v něm - krásné přání:



Měla jsem obrovskou radost, kterou znásobila i Petřina dcera Terezka, která mi poslala vlastoručně vyrobenou záložku... je to už zdatná scrapařská následovnice :-)

Po nějaké době poslala obrázek Astala, využila výsek na stránce do alba:


Vonver měla okamžitý nápad při velikonočním tvoření se svými draky, jak napsala, její manžel se moc nasmál:


Pampelína ozdobila krabičku, nesměly chybět kytičky :





Já jsem měla představu, ale nebyl čas...když totiž mám vymyšleno, realizace mi dlouho trvá, už mne to vlastně moc nebaví. Nejraději se nechám vést momentální situací, kdy nevím, co bude na konci...je to pro mne největší relax reagovat na podněty vznikajícího díla. Původně jsem si myslela, že vytvořím jen medailon, ale nakonec je z toho visačka :-)




Detaily tvoření si nechám na příště, je jich mnoho a časově to bylo docela náročné...seděla jsem nad visačkou celé dva dny.

Jsem moc ráda, že alespoň někdo reagoval na výzvu a vzniklo pár inspirativních projektů, každá si našla svou parketu, přizpůsobila svému stylu a o to šlo...všem děkuji.
Pokud máte onu výsekovou šablonu, klidně se přidejte a pochlubte se, ráda přidám váš projekt na blog.

7 komentářů:

  1. Úžasné, krásné. Petra měla super nápad! Já do té mé krabice schovala všechny andílky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný!!Olinko jsi studnice nápadů!!

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi všechny - vtipem vede kuře :D, Maruška slibně použila výraz "Naše PRVNÍ miminko" ;), Lenka nezklamala a pojala to květinově/romanticky a Olga...tak na ten detailní popis si teda ale vážně počkám, protože to studuju pořád sem a tam a stopro mi něco ještě zbude jako překvapení na příště! Vznikly super věci, vážím si skutečnosti, že se necháte "vyhecovat". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipné...to byla také moje reakce a Maruščin příslib mě také napadl :-)

      Vymazat
  4. Jste úžasné! Čekala jsem, že to budou krásné výtvory.... Já s tím strašně bojovala... Honza málem padnul, když viděl to kuře.... prej jestli to není blbý :-))) ale znáte to, to se člověk na něco upne a z hlavy to nevyžene ani heverem..... ale hlavně... draci byli nadšení :o)

    OdpovědětVymazat
  5. :-) co "blbý"...vtipný, pobavilo mne to, vůbec se nadšení draků nedivím

    OdpovědětVymazat
  6. Kuře je bomba!, všechny nápady úžasné....

    OdpovědětVymazat