sobota 23. února 2013

Smu-tno je mi...

si mohu notovat s Vlastou Redlem. Ikdyž je písnička o něčem jiném, přece jen se některé verše hodí i na dnešní den:

je to pěkné nadělení
proměnit se docela

Všude kolem je krásně bílo, tiše padá a padá. A mně je smutno z toho, že jsem ještě nemohla vyjít ven a tu krásu si vyfotit. Tak jsem se alespoň probírala fotkami...jestli pak je moje oblíbená cesta nikam na Všeborsku ještě tak pěkná...Vichry ji za poslední dobu hodně poničily. Chodím tam ale často a už mám docela velký archiv z tohoto místa.
Tak se s vámi podělím o pár mně milých obrázků...




  



7 komentářů:

  1. Miluju zimu. A tohle je nádherná procházka. Děkuji... A posílám náruč energie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou krásný...takový klidný, tichý.
    Ale nesmutni! Tvá cesta tam bude na Tebe čekat. Pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) uvidíme...dnes prší a sníh mizí před očima...ale jaro je tam také krásné a o tom jindy...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. A nesmutni! Příště to určitě vyjde :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná zimní atmosféra. Těším se na jarní cestu.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné zimní fotky. Jak říkávala babička, všechno přejde. To smutné, jako to veselé. Všechno je jak má být, a všechno má svoje plus i mínus. c'est la vie...:-)
    PS. A brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat