sobota 1. září 2012

Art Journal...Cirque

Art Journal s cirkusovými motivy jsem začala tvořit v době masopustních zábav a návod, jak jsem postupovala, byl uveřejněn na blogu u Didi. Základem byla stará kniha s pěkným dřevitým tuhým papírem a asi polovina obsahu mně zůstala pro další práci. Nějaký čas byl journal odložen, ale s prázdninami přibylo víc času a mohla jsem na stránkách pokračovat. Některé jsou jen podkladem, kam ještě přibudou nějaké artefakty či budou domalovány, ale některé stránky jsou téměř ve finální podobě. Koneckonců to je asi na Art Journalu nejlepší: podle nálady může být vše přemalováno a  přelepeno. Některé stránky jsou slepovány po dvou i po třech, přetřeny gessem, probarvovány akrylovými barvami a inkousty, za použití šablon a razítek jsem vytvářela vzory, některé stránky jsou malovány přímo Acrylic Paint Dabber. Možná si všimnete, že v levém dolním rohu mi vykukuje drátek...titulní stranu s výřezem jsem dozdobila krajkou a přidrátovanými korálky, ale ještě by to něco chtělo, takže o tom někdy příště :-)










4 komentáře:

  1. Další krásné umělecké dílo. Oli, zase sem sedla na zadek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kochám se, kochám...pořád dokola. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem objevila tvůj blog ;-) Je krásný. Líbí se mi to pozadí. dokonale k tobě sedí. je svěží a in. paráda. a k obsahu....jsi nesmírně kreativní. tvoříš s naprostou lehkostí a výsledek je vždy perfektní! je to radost se na tvé výtvory koukat!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc jste mě potěšíly svými komentáři, děkuji.

    OdpovědětVymazat