sobota 24. června 2017

Srdce ze zlata

Doufám, že vám neuniklo, že máte skvělou příležitost doplnit své zásoby o vyřezávací šablony...ty se totiž ocitly ve slevové akci. I já jsem brouzdala sortimentem a ulovila nějaké poslední kousky, které musím mít ve své sbírce.
Patří k nim i vyřezávací šablony od Spellbinders, ke hvězdám přibyly srdcata. Tři velikosti, plná a také s tečkovým děrováním. Takzvané prošívání mám u šablon ráda. Bývají ve vzoru čárka čárka, tečka tečka a viděla jsem už i cikcak vzor, mám i křížkové vyšívání. Většinou se motiv vyřízne a zároveň proděruje. Tyhle šablony jsou ale zvlášť, volba je na vás, jak a co použijete.







Vyzkoušela jsem na křídovém kartonu, který jsem barvila alkoholovými inkousty Adirondack a také na starých bílých kartonech, které mají původ v přáníčkových základech nějaké firmy.


Překvapilo mne, že dírky jsou poměrně velké (hvězdy mi tu leží už delší čas netknuté, ani jsem je nezkoumala), žádný náznak...to by šlo velice dobře využít na šití! Připravila jsem si zlaté nitě. Hmmm, to bych ale mohla ještě využít zlacení...tak šup šup: lepidlo, vločky, nechat zaschnout, očistit, vyleštit, ...jak na to, najdete v minulých příspěvcích na blogu.
A teď navléknout jehlu a švadlenka Madlenka může začít s nimravou prací :-)


Zkouškou trpělivosti (a že jí zrovna neoplývám) byla malá srdíčka, nápor to byl na mé stále uslzené oči, ale zvládla jsem to.


Na akvarelovou čvrtku jsem si vytvořila barevný podklad, přidala jsem zatřený distress inkoust přes šablonu i otisky razítky. Vzpomněla jsem si na papírové krajkové srdíčko, tak ještě vypodložit zlato, aby byl motiv měkčí...

A bylo hotovo...přání ke svatbě či výročí, ...

Bílá, modrá, zlatá...krásné vzdušné letní tóny, byla jsem spokojená.
Už hledáte svého výprodejového favorita? A co s ním? Pouštíte se hned s novinkou do zkušebního projektu?

1 komentář:

  1. Juuu, to je nadherny prani! ... Zdravim, Oli, a preju krasny, dlouhy a pohodovy leto :)

    OdpovědětVymazat