neděle 10. ledna 2016

Pro štěstí aneb pour féliciter

Většinou souběžně připravuji další podklady, nabízelo se vytvořit  k novoročním hodinkám zároveň visačku a ATC.
Oboje tvořím ráda, visačka pro nový rok a leden byla tedy samozřejmostí..
Embossovaný zálkad jsem zatírala distress inkousty i stříbrnou pastou (jedna verze byla přímo s kovovým podkladem, ale pokračovala jsem s papírem). Protože motiv je ve více úrovních, už jsem moc dál nezdobila...opět ciferník, křídla, kovový štítek a nápis.(A čekala jsem na zveřejnění Timovy visačky, nezklamal :-), budík a také jednoduchá verze...)



Na ATC jsem měla barevnější základ, nový den, nový rok,ale nakonec celek přece jen vyzněl jemněji.


 Ciferník jsem trochu víc přibarvila, takže jsem ho vyměnila za dřevěný výsek, lehce přetřela zlatým inkoustem a umístila místo červánků. Opět trochu třpytu, přece jen příchod něčeho nového je svátek, flitrové hvězdičky, zlatý drátek místo stužky.


Závěrem, milí čtenáři, mi dovolte přání, které mi utkvělo v paměti:

Přeji štěstí, protože ho je málo.
Přeji zdraví, protože je ho třeba.
Přeji lásku, protože je krásná.
PF 2016 

1 komentář:

  1. Świetne prace, a stempelek mamy ten sam- czuję się zainspirowana :)

    OdpovědětVymazat