sobota 16. ledna 2016

ATC...S jako...

Na blogu ArtGrupy ATC je nová výzva. Námětem je počáteční písmeno S. Měla jsem s tím trochu problém, do každoměsíčního tvoření jsem chtěla propašovat, že kartička je lednová, že začíná nový rok...
První, co mne napadlo byl plynoucí čas...S (sekunda) je základní jednotka času, délka jedné sekundy je 1/60 minuty nebo 1/3600 hodiny...k měření potřebuji třeba stopky...nejlépe stříbrné...a malinko poprášené sněhem. Moje verze je tedy zde:







Nechcete se také přidat?


18 komentářů:

  1. To je nádhera a ten myšlenkový postup.... wau!

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj neobyčajné! Krásne zakomponovanie kovových detailov! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Cudne ATCiaki! Mój adres: adela84@vp.pl Bardzo się cieszę na wymiankę z Tobą:)

    OdpovědětVymazat
  4. A ile srebra w Twojej sekundzie! Ile szczególików! Olgo, śliczne! :)

    OdpovědětVymazat
  5. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  6. ...i moje ukochane zegary... bosko! :)

    OdpovědětVymazat