úterý 23. června 2015

Creative kit na červen, druhý projekt

Z červnového kitu CREATIVE CLUBU se můžeme těšit již přes tři týdny, první várka projektů byla také představena a nyní přišel čas na druhou část.
Já jsem opravdu bojovala s tím, do kterého papíru střihnout. To proto, že se mi moc líbily a chtěla jsem je pro tu správnou příležitost. Někdy to vidím tak, že bych si potřebovala nejprve vyfotit ten správný moment v daném prostředí tak, aby mi ladil k papíru, protože zrovna takovou fotografii momentálně nemám. Někdy ani černobílá fotografie nepomůže, protože se mi nehodí svým obsahem.
Probírala jsem se tedy starými obrázky, až jsem našla jednu, která mi pasovala jak ke katričkám z kitu, tak i k papírům, které jsem střihla :-) , to ovšem proto, aby mi zbyl kousek té krásy i na příště. Znáte to...někdy víc syslíme než tvoříme :-) .




Stránku jsem nechtěla moc zdobit, jen lehce doladit fotografii, na které je můj syn a oblíbené místo našich hrátek, vysloužilé letadlo na ponikelské sokolovně.

3 komentáře:

  1. Teda Olinko, to je nádhera ... úplně něco jiného, než jsem u Tebe zvyklá ....

    OdpovědětVymazat
  2. Neuveriteľne krásny projekt, Olinka!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! Táta s Markem v Poniklé. Měl by se tam jít vyfotit nyní Marek s Maxíkem a Vildou :-)

    OdpovědětVymazat