neděle 31. května 2015

Proměna

K přeměně může posloužit cokoli, já si vybrala jednu z opravdu letitých knih po pratetě...červená knihovna nejspíš čtvrté kategorie si zasloužila záchranu před vyhozením, posloužila jako základ netypického 3D obrázku.



Knihy mám ráda a nerada se s nimi loučím, na půdě jsou uloženy knížky po příbuzných, teď tam začaly putovat svazky z naší obsáhlé knihovny z rekonstruovaného bytu. Nemám sílu se jich zbavit úplně, ale jistě na to časem dojde, protože k některým textům se už nikdy nevrátím ...
Začínám s probírkou tedy od konce, od těch úplně nejposlednějších (i co se týče kvality literárního textu).
O to lehčeji se s nimi zachází netradičně: stříhání, řezání, kreslení, malování, lepení, ...vše dovoleno.



Začala jsem řezáním, skalpelem jsem si vyřezala zhruba do hloubky jednoho centimetru vnitřní rám a ani papírek jsem nevyhodila. Bude se hodit na tisk nebo stříhání dalších motivů.


Stránky s otvorem jsem částečně poslepovala a zpevnila nátěrem gessa. Modelovací pastu jsem nanesla přes šablony . Povrch jsem zatónovala pomocí sprejů Dylusions.


Sem tam razítko a po zaschnutí další vrstva pastou přes šablonu.


Opět sušení a další barvení, tentokrát spreji LSG, ty mají na hnědavém základu barevný, lehce třpytivý tón, který je vidět hlavně při určitých úhlech pohledu. A znovu pár otisků razítky.


Do vnitřního rámečku jsem nejprve chtěla dát fotografii, ale nakonec zvítězila jiná varianta.


V knize jsem měla založené natisknuté Fridy, dozdobila jsem gázou, květy z ručního papíru, které jsem sjednotila přestříknutím odstínem Tangerine tekuté barvy Color Bloom. A přidala jsem pár chipboardových kvítků a motýla. Kovový penízek jako náušnice a mikroperličky na dozdobení.



Pár kapek bílou barvou a snad hotovo...


Nový život pro starou knihu...ikdyž, mezi námi, další "lapač prachu" :-), ale co nadělám :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat