sobota 23. května 2015

Creative kit na květen 2015

Milujete retro? S květnovým CREATIVE KITEM si užijeme nejen báječné retro vzory ale i krásné barvy a vtipné ilustrace. Ale hlavně to bude POHODIČKA!

 
Protože se kolekce čtvrtek nese v duchu dobrého rána a dobré snídaně, chtěla jsem tomuto tématu přizpůsobit i foto, dlouho jsem hledala a našla! Při jednom podzimním výletu do Vídně jsme se zastavili na ochutnávce štrůdlů ...je to jeden z mála okamžiků, kdy jsem objektem byla já, protože jinak jsem vždycky  za hledáčkem fotoaparátu :-)
 



Druhý projekt je opět s nějakým mlsem, tentokrát malý Marek...a jak je ta paměť nedokonalá, vůbec nevím, kolik mu tady je...5? Až si vzpomenu, musím dopsat datum :-)
 
 

Už máte svůj kit od PA doma? A inspiroval vás k tvoření?

Žádné komentáře:

Okomentovat