sobota 6. dubna 2013

12 tags of 2013- april

Dubnová visačka od Tima Holtze se mi zalíbila na první pohled...ozubená kolečka, vintage vzhled, oblíbené barvy... Byla jsem natěšená na okamžité tvoření, ale pustila jsem se do ní až dnes. Tentokrát jsem se dost držela předlohy, jen nemám razítko velké vážky a tak jsem nakonec použila výsek motýla. Nejprve jsem si také udělala otisk na folii, ale nepoužila...motýlí křídlo jsem natřela krakelovacím lakem. I kovový štítek jsem si připravila, jenže při kompletaci mi pořád nezapadal na nějaké vhodné místo. Takže nakonec jsem přidala druhý kovový růžek. Na duben mi pořád chybělo něco jarního, musela jsem tedy propašovat k jednomu rohu rašící výhonky s poupátky :-)
Největším problémem se ukázalo focení, venku pošmourno, na barevném podkladu jsem nemohla vůbec zachytit tyrkysovou barvu, na bílé zase plno namodralých stínů...každý den prostě není svátek :-)









Minulý měsíc jsem vynechala, ale když jsem si položila visačku k předchozím, slíbila jsem si, že se k té březnové co nejdříve vrátím.







10 komentářů:

  1. Olinko, je nádherná. Jsi opravdová kouzelnice :-)A těším se i na tu březnovou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju...zajíci čekají, i za ně děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Ha! Jsem tu! :) Super, moc jsem se na Tvou dubnovou těšila a nezklamala jsi mě - je perfektní! Mažu se pídit po všech detailech, který mi při prvním přeletu unikly...

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, doufám, že sis všimla recyklovaného zipu :-)...díky...u nás ho nikde nemají, ale Stáňa mi slíbila, že ho u nich koupí (měla ho s sebou v Liberci)

    OdpovědětVymazat
  5. Jasně, všimla, v duchu jsem zajásala! ;) Jediný, co mi trochu kazí dojem je fakt, že je to lesklá potvora/izolepa... Pokud ho Stáňa nesežene, napiš. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh thats beautiful, lovely colours I really like it! Cx

    OdpovědětVymazat