pondělí 23. září 2019

Podzim se hlásí

Z venku se táhlo podzimní chladné vlhko, jemný deštík neměl konce. Musela jsem celý den svítit a k večeru jsme už zatopili v kachlových kamnech. Den jako stvořený pro tvoření. Ale chtělo to něco teplého, zářivého...


Udělala jsem si radost další várkou tisků z Gelli Plate. Papíry nemusí být ani nijak dekorované, líbí se mi hebký matný povrch, který vznikne po sejmutí naválené akrylové barvy. Krásně se dá následně tisknout razítky, nanášet inkousty i akvarelové barvičky. Určitě je dobré vyzkoušet různé čtvrtky a papíry, já mám ráda hlazené dvěstěpadesátkové čtvrtky.



Vybrala jsem si realistické motivy podzimních plodů a listů. Vystříhané tisky jsem umístila za pomoci 3D pásky na přáníčka, která by šla použít i jako obrázky. Mám kolegyni, která si z mých přáníček už vytvořila celou galerii :-)
Vrstvené podkladové tisky jsem lepila oboustrankou na přáníčkové základy.





Pár detailů (sladěné sady enamelek najdete zde):


A jiný úhel pohledu:




Žádné komentáře:

Okomentovat