sobota 25. května 2019

Zkušební vzorek

I já jsem vzala znovu do ruky svůj Dylusions Creative Journal od Ranger. Měla jsem v plánu zrealizovat konkrétní stránku a použít, či spíše si osahat a vyzkoušet, novinkové křídové akrylky.
V nabídce je spousta krásných pastelových odstínů, těšila jsem se na ně, ale jak to bývá, ve výsledku jsem se dostala zase úplně někam jinam :-).


Za základ pro  Mixed Media jsem zvolila koláž, nachystala jsem si útržky hedvábných, notových a scrapbookových  papírů,  i výstřižek z časopisu. Vše jsem lepila texturovacím matným gelem Acrylic Heavy Gel od Little Birdie.


Medium rychle schne a dostatečně zafixuje podklad. Chtěla jsem ale ještě podklad zjemnit před vlastním nanášením akrylek, takže pár tahů špachtlí gessem.


Křídové akrylky jsem nanášela štětcem i špachtlí, přidala jsem i spreje Lindy's  Stamp Gang. Přemalovala jsem výstřižek a obrázek si začal žít vlastním životem...původní představa vzala za své...




Detaily mně baví více než celek, ráda hledám nové kompozice:


Na obrázku se objevily i distress inkousty zatřené přes šablony, stejně tak ledabylé otisky razítek.
A musela jsem vzít do ruky i distress crayon, ty jsem rozmazávala hlavně prsty. jemná pastelová záležitost byla pryč.



Zkuste si také přemalovat koláž, je to zábava a samé překvapení...možná se ptáte, kde je ta první vrstva, kde je ta druhá vrstva...jsou tam pořád, sice přemalované, ale občas něco vykukuje a vše vytváří zajímavou texturu, je to hra...

Žádné komentáře:

Okomentovat