čtvrtek 28. února 2019

Kapka alkoholu, chvilka ručních prací

Je to jako ze starého románu, ale alkohol nepiju a na ruční práce už nemám trpělivost a zrak.
Přesto kapka (či kapky) alkoholu, tedy přesněji alkoholových inkoustů, se na dnešní ukázce objeví. Stejně tak trocha šití...




V lednové příspěvku jsem se podrobně rozepsala o vytváření pozadí na acetátovou fólii za pomoci alkoholových inkoustů Adirondack. Článek doprovází plno fografií, takže pokud vás problematika zajímá, stačí mrknout...
Dnes přináším pár ukázek z procesu výroby přáníček (hotové přáníčkové základy najdete zde), obarvené podklady tvoří základ pozadí ve výřezu. Alkoholové textury tvoří krásný nosný motiv, není nutné ho moc dozdobovat. Zvolila jsem jen vyřezané květinové motivy, doplnila jsem je nitkami a enamelkami (platíčka barevně vyladěných enamelek různých velikostí jsou úplně skvělá). Jeden z výřezů jsem doplnila prošitím, ale pro příště raději zvolím tečkované falešné šití, přece jen na čárkách to není nejlepší :-)
Papíry a fólie jsem lepila oboustranně lepící páskou, výřezy bílým tekutým lepidlem.









Žádné komentáře:

Okomentovat