sobota 15. dubna 2017

Dejte vejce malovaný

Nedáte-li malovaný, dejte aspoň bílý, slepička vám snese jiný.
Víte, jak to je s bílými vejci. Když je chcete, většinou nejsou.  Ale musím přiznat, že přece jen letos příjemná změna, kam jsem přišla, bílá vejce v obchodě byla. Velikonoce si totiž nedovedu představit bez bílých vajíček. Léta jsem je zdobila voskem, vyškrabováním, slámou, kytičkami i lístečky, ... také jsem drátovala, vyzkoušela jsem snad všechny techniky, abych  nakonec skončila u misky bílých vajíček. A mezi nimi jedno jediné, zdobené.




Letos je vajíčko mixed mediové. Premiéru nemá, v podobném duchu jsem zdobila vejce před více než deseti lety. Vždycky si dám pauzu, nebaví mne se opakovat, ikdyž vždy použiji jiné vzory, jiné materiály  i jinou barevnost.
Za základ jsem zvolila polystyrenové vajíčko a polepila jsem ho krajkami, stužkami i kytičkami různých velikostí i materiálů.

Vše jsem sjednotila dvěma nátěry gessa a po zaschnutí  jsem začala nanášet krakelovací pastu a barvy...štětcem i sprejem (anilinové barvy, Vintage Lindys Stamp Gang, práškové barvy Color Lab) a na závěr patiny. Mezi tím samozřejmě spousta času na schnutí...


A po detailech celé vajíčko z různých úhlů:

Přeji vám co nejpříjemněji strávené velikonoční svátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat