úterý 26. července 2016

Darkness

Temné, tíživé téma nové výzvy na ARTGRUPĚ ATC mi nebylo zrovna blízké. Momentálně s oblibou používám výrazné hýřivé barvy, trvalo mi docela dlouho oprostit se od tmavých tónů, léta převládala v mém šatníku černá, ovlivňovala moji mysl a nebylo jednoduché přestat se za ni schovávat.
Jak se tedy s výzvou vypořádat? První, co mne napadlo, bylo inspirovat se barokem...temné období korunované třpytem...ke slovu přišel canvas, černé gesso, barvy a patiny, trochu smutku zlehčeného romantickými květinami na buttoncích...







Tak snad moje kartičky alespoň trochu splňují zadání :-)

13 komentářů:

  1. Prenádherná interpretácia! ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Bravúrne si to zvládla! Veľmi sa mi páčia!

    OdpovědětVymazat
  3. waw Perfektné!! Tá textúra a tie farby... je to super!!! Nemáš navyše, že by sme si vymenili ? ďakujem Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzka, děkuji...kartičku ještě jednu udělám, mám připravený podklad, pošlu ti tedy.

      Vymazat
    2. jej super, ďakujem prosím napíšeš mi na zuzka.cedulova@gmail.com aby sme sa vedeli dohodnúť, d.

      Vymazat
  4. Olinko, jsou krásné! :) Téma mi také nebylo moc blízké, ale zpracovala jsi to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  5. Olinko, jsou úžasné. Ani nevím, co vypíchnout víc.

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné. Sběratelský klenot!

    OdpovědětVymazat