pátek 29. dubna 2016

ATC - Znak czasu

Dubnová výzva, kterou pro ArtGrupu ATC připravila Jola, se nese ve znamení času.
To, jak rychle utíká, víme asi všichni...pojala jsem  svoji kartičku jako mizející vzpomínku, vzpomínku, která je zachycena ve starém albu, vzpomínku, která je vybledlá. Zapomínám jména, dobu, místo...jen obrázek zůstal...






Na další příspěvky můžete mrknout na blogu, do výměny se hlásí stále více milovnic ATC.


15 komentářů:

  1. Zajímavé zpracování...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani nevíš, jak dlouho jsem nad tématem přemýšlela...

      Vymazat
  2. Fantastyczny pomysł i wykonanie!

    OdpovědětVymazat
  3. Najprawdziwsza prawda! Cudowna interpretacja tematu.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké a hodně zajímavé. Líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  5. Opět úžasné. Pojala jsi výzvu zajímavě. Já stále ještě přemýšlím.

    OdpovědětVymazat
  6. Śliczne i urocze pod tą delikatna bibułkową zasłonką :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tajemniczy klimat. Świetne ATC.

    OdpovědětVymazat
  8. Použití velumu je fantastické, vzpomínka nostalgicky zahalena "mlhou" je naprosto dokonalá... pokorně se v obdivu k Tobě Olinko, s úctou skláním.

    OdpovědětVymazat
  9. Troszkę późno, ale wczoraj moje wymiankowe ATC ruszyło w podróż do Ciebie. Olga, powoli możesz wypatrywać listonosza :)

    OdpovědětVymazat