pondělí 23. března 2015

Inspirace vysokou krejčovinou

Pokud jste milovníky starých časů a rádi tvoříte ve stylu VINTAGE či SHABBY CHIC, potom vám jistě nejsou neznámé produkty společnosti KAISERCRAFT. Najdete u nich samozřejmě i plno materiálu a pomůcek inspirovaných novými trendy, ale pořád převažuje zašlá barevnost a craft základ.
Na ScrapArt je vždy velký výběr produktů této značky a dnešní příspěvek najdete i na jeho blogu.
      Vyvážená kombinace barev je hlavní předností elegantní sady BETSYS COUTURE , vytvořila jsem z ní dva projekty, které vám dnes představím. Šít dnes nebudeme, ikdyž jsem to původně zvažovala, nakonec vše zvládlo lepidlo :-)

 
Na první projekt z kategorie ALTERED ART jsem použila čtvrtku PEPLUM, vystřihla jsem si jednu z hlaviček a k té ladila zbytek.


Ze čtvrtky BOLERO jsem vystřihla další motiv vlepila ho pod akrylovou čočku. Křídla a ručičky jsou ze samotvrdnoucí hmoty. Na pomyslnou sukénku jsem použila skládanou borduru a přebarvila ji pistáciovým dabberem a sprejem Vintage Lindys.




Ručičky mně přišly moc holé, a tak dostaly rukávky ze staré babiččiny krajky. Na borduru se hodila další, tentokrát samolepící, z kartonové  sady.
Na dokončení už stačilo několik tahů bílou barvou a doplnění bižuterními komponenty, ciferník a korálky:


Myslím, že ještě přimontuji nožičky, ale to bude ještě asi pár dní trvat :-).
Souběžně jsem pracovala i na klasické stránce, přece jen, jednotlivé části musely schnout...a když už jsem ty krásné papíry měla v ruce :-)


Vycházela jsem z faktu, že se prateta vyučila švadlenou, po absolvování se na nábřeží se spolužačkami vyfotily v různých pózách, jeden ze snímků bude tedy v albu. Vybrala jsem si na podklad čtvrtku MARY JANE, nastřihla jsem ji v místě hodinek a květů v dolní části, tam jsem vložila dobové reklamní výstřižky a fotografii.


Další výseky jsou také z produkce Kaisercraftu, stejně tak i razítko Parade. Razítka o velikosti 5 x 13 cm mám moc ráda,  motivů mám plný košík :-), z jejich textur jsem nadšená.
Ale zpět na stránku, hlavní motiv jsem doplnila zatřením strukturovací pasty přes šablonu, výsekem rostlinného motivu, květem, jehož střed tvoří knoflík s tetiným portrétem, dobové knoflíky a háčkvané kraječky z České dívky z roku  1907.


A ještě jednou samolepící kartonová krajka kolem fotografie.



Některé scrapbookové papíry jsou krásné samy o sobě a já často nejsem schopná je využít, je mi líto do nich střihnout, ale někdy se to tak naskytne, že okamžitě vím, co s nimi...a tahle "módní krejčovina" se mi náramně hodila. Další fotky švadlenky čekají na svůj čas...

2 komentáře:

  1. There is SHOCKING news in the sports betting industry.

    It's been said that any bettor needs to look at this,

    Watch this now or stop betting on sports...

    Sports Cash System - Advanced Sports Betting Software

    OdpovědětVymazat