úterý 30. prosince 2014

Andělská visačka

Třpytkami bylo posypáno vše, pracovní místo...i já. Bylo tedy jasné, že když už všude létají mikroskopické částečky embossovacího prášku, použiji je znovu :-) ...a pak zase na rok budou odpočívat.

Aktijka přivezla z Anglie úžasná razítka a ta byla cenou ve vánoční andělské soutěži. Razítka jsem si vyzkoušela již na jaře na srazu v Lukách, jsou tak variabilní, že bych je opravdu moc ráda vlastnila. Ale takových nás je :-) ...asi si pro ně budu muset do té Anglie dojet, protože nejdou objednat :-(

Nicméně do andělky jsem se pustila, protože co by to bylo za Vánoce bez anděla.








 V soutěži se sešlo plno krásných projektů, můžete se podívat zde ...já si svého favorita už vybrala.

1 komentář:

  1. Třpytí se, mrazivá je, vznešená a...vpravdě andělská. Můj hlas máš, i když jen soukromě!

    OdpovědětVymazat