pátek 8. srpna 2014

ATC...feather

Na začátku byla výzva Tapevy. Kreslila a tvořila...a nabídla k výměně své kartičky. Téma lákavé, a tak jsem začala dávat na hromádku  vše, co by se mi mohlo hodit...


Potiskala jsem si použité čajové sáčky, nachystala peříčka a výseky, provázky a podkladové kartičky...všelijak vrstvila a přerovnávala a vybírala, co se mi bude nejvíce líbit.



Pak už stačilo vybrat konečné řešení a vrstvit a lepit. Své kartičky nabídla i Pampelína, vyrobila jsem ATC i pro ni.




A tady mám své úlovky...od Petry:


a od Lenky:


Děkuji za výměnu a budu se těšit, že třeba někdy zase dojde na prima nápad ...

 
 




 

2 komentáře:

  1. Díky, Oli! Stále se kochám... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já děkuji, také se kochám :-)...až tě zase něco napadne, ráda do toho půjdu :-)

      Vymazat