čtvrtek 26. prosince 2013

12 TAGS OF 2013, DECEMBER

Prosincová visačka od Tima Holtze je na první pohled jednoduchá. Jenže si opravdu pohrál s materiálem na hlavní ozdobu, kterou tvoří květ vánoční hvězdy.
To byl pro mne trochu oříšek, protože jsem musela improvizovat a hledat náhradu. Ale poradila jsem si, vrstvila jsem dva materiály, vellum a ten druhý nedovedu ani pojmenovat, je to obalový materiál na balení křehkého zboží...
Poradit jsem si musela i s motivem, od prvního okamžiku jsem byla rozhodnutá pro andělská křídla. Barevnost se mi zamlouvala, jen jsem vypustila zelený odstín, takže nakonec trochu netradiční starorůžová se smetanovou, okrovou a bílou a zlatavý slavnostní třpyt na zvonečku a třpytivých kamíncích.




Sadu visaček zatím nemám kompletní, něco jsem vynechala kvůli zaneprázdnění, našla se i taková, která se mi vůbec nelíbila . Přesto se chystám v nejbližší době sadu dokončit...



5 komentářů:

  1. Výborná volba - motivu i materiálu. Není vždycky nutné (a mám nutkání říct ani vhodné) použít přesně totéž, co je v předloze. Ať žije fantazie a improvizace! Líbí se mi jemné barevné ladění, zajímavé struktury a spousta detailů...mňam! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, hvězda se mi zdála moc prvoplánová...prosinec, to je čekání, těšení se, tajemství, zvěstování, požehnání...takže pro mne je prosinec andělský :-)))

      Vymazat
  2. Krásná a jemná! Další úžasný kousek jsi vykouzlila :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko, nazvala jsi to přesně. Visacka je andělská. Jsi opravdová umělkyně. Tleskám a obdivuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji...mně to přišlo z nouze cnost :-), když jsem neměla ty správné pomůcky

      Vymazat