úterý 27. srpna 2013

12 tags of 2013, august

Za pár dní je konec měsíce a já si uvědomila, že zase nemám zpracovanou Timíkovu visačku. Technika, kterou využil, je jednoduchá, a tak jsem neměla ani žádný důvod k vyzkoušení něčeho nového...Cestovatelské motivy jsou fajn, ale zrovna tuhle sérii razítek nemám, mám tu ale jiná auta, lodě, vlaky a letadla...nakonec jsem zvolila cyklisty ve vintage stylu :-)
Přišlo mi, že je to málo, jen tisk a barva, musela jsem si něco přidat: útržek starého dopisu se známkou, kartonová ozubená kolečka, brads, který jsem potiskla, kousek washi pásky, abych zopakovala barvu nálepky letecké pošty...
Málem mě kleplo, když jsem viděla, kam jsem vyrazila otvor pro průchodku...já, která vidím i sebemenší odchylku v míře. Smekla se mi ruka, dost dobře jsem neviděla na značku, protože visačka je poměrně silná.  Používám krabicovou vlnitou lepenku slepenou s dalším kartonem, na který tvořím. Nu což, i mistr tesař se utne a nikdo není dokonalý :-). Mám tu ještě pár dalších podkladů, tak třeba předělám, jak bude chvilku čas...ten zatím není.






6 komentářů:

  1. Mě se tedy visačka líbí i s tou posunutou dírkou. To je přeci záměr autora, a neříkej že ne. Proč by měly být všechny visačky stejné???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) "ano, tak jsem to chtěla", říká se...jenže vím, že ne, budu se muset na předělávku vrhnout co nejdříve

      Vymazat
  2. Dirka sem, dirka tam...já bych asi přidělala další. ;) Ale baví mě všechny ty detaily a hlavně: jsi napřed! Já srpnovou ještě nemám, ostuda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s další dírkou by byl další problém :-) , bylo by víc místa napravo, prostě to nemá střed, takže předělávka to bude jistit

      Vymazat
  3. Gorgeous tag Olga - Love the cobalt blue touches x

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná!!! A dírka? Já bych řekla, že je to záměr ;-) vypadá skvěle i tak! Se musím smát, vždy když přijdeš s novou, vzpomenu si na ty moje nedodělané...

    OdpovědětVymazat