pondělí 6. května 2013

Proč scrapuji

...to byla otázka k zamyšlení a především téma rychlé challenge na Papero amo v rámci oslav sobotního svátku scrapbookingu.
Proč scrapuji já? No, prostě se to tak seběhlo, vzpomínám si na chvíli v počátcích mého působení na Fleru, kdy jsem v nabídce narazila na papírová písmenka. Co je to za blbost? byla moje první myšlenka, ale během krátké doby tam přibyly kytičky a krásné papíry a já byla zaláskovaná...do těch papírů. Začala jsem projíždět všemožné odkazy, objevila komunitu scrapbookářek a byla šťastná : konečně jsem mohla propojit všechny mé výtvarné a řemeslné lásky, na projektech si ráda tvořím od podkladového papíru až po finální dekorace sama. Úplně mě nadchly razítka, taková, o kterých spousta lidí řekne: a co s tím? Jenže znáte to, láska je slepá, jsem sběrač a tak mi doma rostou zásoby papírů, razítek, inkoustů, sprejů, šablon, kytiček, průchodek a hřebíčků, stužek, kartonů, alb, ... všeho, o čem si řeknu : to by se mohlo na něco hodit...

Podmínkou projektu bylo použít to, bez čeho si nedovedeme své tvoření představit...já ale potřebuji VŠECHNO! Hlavně ale barvy a inkousty, takže jsem se pustila do rychlé stránky v art journalu. Bylo to momentální rozhodnutí, nechtěla jsem soutěžit, ale nedalo mi to, abych se nezúčastnila. Posbírala jsem pár doplňků, co mi ležely na stole od poslední práce a bylo :-) ...zjišťuji, že výzvy jsou docela produktivní. Kupodivu ve stresu toho vytvořím víc než když mám spoustu času. To totiž vymýšlím a když na to přijdu, už mne vlastně realizace nebaví. Takhle nevím, co vnikne, je to překvápko i pro mne, je to zábava...








A vy scrapujete proč? Co bylo tím prvním impulsem?





1 komentář: