středa 18. července 2012

Papír a korálky? Proč ne?

Začátek července prožitý u jihočeského rybníku Kukač  znamená setkání s příjemnou partičkou hoplk...setkání plné povídání, grilování, koupání (alespoň pro mne, vypadá to, že jsem největší vodomilec) a především společného tvoření. Na blogu u Tapevy, Irisky a Didi je již plno fotografií, já chci prezentovat naše korálkové tvoření. Scrapženy a korálky? Proč ne...základ -práce s papírem a razítky-je pro nás hračka.Následovala nimravá práce s drobnými doplňky, vše si sestavit a zkompletovat. Kupodivu se nedostavil žádný zádrhel, podklad nám uschl brzo, vybrat vhodné korálky a komponenty nebyl problém, zásob jsme každá měla plno. Zvládly jsme to během jednoho dne. Sama jsem se podivila, že jsem vytvořila dokonce čtyři náhrdelníky...asi mi ty korálky už chyběly :-). Ale pravda, v tak tvořivé atmosféře to šlo nějak samo.
Naše výtvory:



a ty moje:



po návratu jsem si nachystala další motivy, teď čekají na zkompletování:



a holky jsem si musela vyfotit:





4 komentáře:

  1. Olinko, moc děkuji za trpělivost při tvoření, jsem na svůj náhrdelník pyšná, ale to jen díky Tobě!!! Těším se zase na viděnou!

    OdpovědětVymazat
  2. Oli, zrovna dneska mě Tereza přemlouvala, jestli by ty naše náhrdelníky nezasloužily samostatný blog...moc dobře si uvědomuje, že je to (alespoň v mém případě!) velký krok do neznáma a musím znovu poděkovat: díky Tobě jsem neskončila na dně nějaké propasti, ale s krásným náhrdelníkem v ruce. Tedy: pro mě je krásný. Pro člověka znalého šperkařského řemesla je jistě plný chyb, ale já si své "ošklivé dítě" hýčkám! :)))

    PS: Že jsi vytvořila 4x víc, než ostatní, to mě nepřekvapuje. Že už máš "zaděláno" na další, to taky ne - už se MOC těším na fotky dalších skvostů!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) ad PS: díky Pampelíně, která ochotně pomohla pospojovat co bylo třeba...nebylo to na mně...a měla jsem pocit, že to všem jde samo, že nikdo nepotřebuje ukázat ani očko :-)

    OdpovědětVymazat