pátek 29. června 2012

Domek pro No8

Červen byl mimo jiné pro hoplky ve znamení hromadného i individuálního swapu na téma Domky a domečky. Los mně přidělil  pořadatelku No8-Lenku. Pročetla jsem její profil, v hlavě jsem měla spoustu nápadů...vyrobila jsem si modely na sestavení domku : od začátku jsem měla v plánu 3D. Ale nakonec bylo vše jinak, přišly mi nové rámečky a další nápad se dostavil.


 Rámeček jsem polepila hedvábnými papíry a opatinovala okraje. Z kartonu jsem vyrobila stříšku, polepila papírem s otiskem razítka Geo Bubbles od Stampendous a dobarvila. Stejný motiv jsem použila i na podkladový papír uvnitř rámečku. Hlavním motivem je hlava dívky : obličej i ruce jsem vytvořila ze samotvrdnoucí hmoty, domalovala a zahalila do krajek a gázy. Celou kompozici jsem doplnila ještě textilní kytičkou, bambulkami a knoflíčkem. A vlasy? Rozlomil se mi smetáček a svazky štětin, které vypadly, byly příhodným řešením :-)






Lence jsem splnila přání jen fialovou barvou, ale vím už, že ji domek potěšil...a to bylo účelem.


2 komentáře: