pondělí 22. srpna 2016

Život plyne jak voda...

Zůstal mi minikousek akvarelového papíru, který jsem použila na kolibří knížku o vodě. Syslím zbytečky: co kdyby jednou...třeba...když ovšem vytvářím nějaký projekt, většinou ty zbytečky přede mnou neleží a použiju tedy další nový papír.
Tentokrát jsem měla ústřižek stále před očima a před očima jsem měla i vidinu budoucího výtvoru. Nic složitého, nic vrstveného, musí být čitelný podklad.



Výška papíru byla tak akorát na ATC. Už delší čas čekalo na příležitost kolážové razítko od Paper Artsy, tak šup s ním na papír. A aby to nebyla úplná trivialita, tak alespoň loď jsem otiskla ještě jednou na bílou čtvrtku, vystřihla a navrstvila. Měla jsem nutkání doplnit ještě o nějaké fáborky horní část kartičky. Jenže v poslední době se mi přestávají líbit zdobené věci...nechám jak je.

Další kousek papírku už byl menší, pořád ale by z něj mohla být další kartička.


Rámeček kolem by mohl zůstat, ale vypodložila jsem ještě modrým papírem:


Potřebovala jsem  k narozeninám darovací obálku - přání. Využila jsem motivu a dozdobila jsem i základ přáníčka otiskem razítka křídovým inkoustem a akvarelem (sada Decadent Pies je momentálně vyprodaná) na vzoru vytvořeném modelovací pastou.



Uvnitř přáníčka je kapsa na peníze, pruh čtvrtky z kolekce Coastal Escape (Sea Grass). Stejným pruhem je přepásáno přání.


Nalepeno, přepásáno, hotovo...a včera předáno.

Život plyne jak voda...přeji co nejklidnější plavbu a bezpečný přístav...i vám...

1 komentář:

  1. Prima detaily i výsledné věci...mám ráda modrou, vítr na tváři, teplo, klid vodní hladiny... A ten stylový stojánek! ;)

    OdpovědětVymazat